Historia lotniska
Inauguracyjny lot linii lotniczej Lufthansa do Monachium
Oddanie do użytku nowej płyty postojowej, która powstała w wyniku połączenie dotychczasowych płyt PPS1 i PPS2. Płyta postoju samolotów odpowiada wymogom lotniska o kodzie referencyjnym 4D.
Piknik na płycie postojowej z okazji 90 urodzin łódzkiego lotniska.
Inauguracja połączenia do Amsterdamu i bazy operacyjnej Adria Airways
Linia lotnicza Adria Airways (code share Lufthansa) rozpoczynają operacje z łódzkiego lotniska do hubu w Monachium.
Linia lotnicza SAS rozpoczyna operacje z łódzkiego lotniska do hubu w Kopenhadze.
Otwarcie nowego Terminala.
Linie lotnicze OLT Express rozpoczynają loty z Portu Lotniczego Łódź do Gdańska i Wrocławia, tym samym po dłuższej przerwie wracają połączenia krajowe z Łodzi.
Zakup - Iveco Magirus Super Dragon 2 - nowego wozu Lotniskowej Straży Pożarnej.
Wmurowanie aktu erekcyjnego pod budowę wieży kontroli lotów PAŻP.
Linie lotnicze Wizzair rozpoczynają operacje z łódzkiego lotniska na trasie do Dortmundu.
Wmurowanie aktu erekcyjnego na placu budowy Terminala 3.
Podpisanie umowy na budowę Terminala 3.
Otwarcie terminala Cargo.
Otwarcie nowego parkingu.
Zakup dwóch niskopodłogowych autobusów Solaris Urbino 12 do przewozu pasażerów.
Inauguracja połączeń izraelskich linii lotniczych El Al z Łodzi do Tel Awiwu.
Rozbudowa Terminala 2 w związku z wejściem Polski do strefy Schengen.
Rozpoczęcie prac nad powiększeniem płyty postojowej.
Oddanie do użytku strażnicy lotniskowej.
Rozbudowa Terminala 2.
Regularne połączenia z łódzkiego lotniska rozpoczyna drugi tani przewoźnik, polskie linie lotnicze Centralwings.
Wydłużony do 2500 m i poszerzony do 45 m. zostaje pas startowy.
Lotnisko otrzymuje patrona, jego nowa, pełna nazwa brzmi: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta.
Uruchomione zostaje ponownie połączenie z Łodzi do Warszawy
Pierwsze regularne połączenie z Łodzi uruchamia tania irlandzka linia lotnicza Ryanair.
Uruchomione zostaje połączenie autobusowe MPK linii L z lotniska do Dworca Łódź Fabryczna
Rozbudowa płyty postojowej oraz pasa startowego do 2100m.
Pierwsze międzynarodowe połączenie, trasa Łódź - Kolonia, obsługiwane przez EAE.
Instalacja ILS
Pierwszy lot na trasie Łódź – Warszawa, wkrótce loty zostają zawieszone i wracają 7 maja 2001 roku
Lotnisko uzyskuje status międzynarodowego portu lotniczego, wybudowany zostaje terminal 1 przy ul. Gen. S. Maczka, przebudowany pas startowy, droga kołowania, płyta postojowa, instalacje świateł nawigacyjnych i instalacji zasilających
Powstanie Lotniskowej Straży Pożarnej.
Rozpoczyna się modernizacja portu; lotnisko obsługuje ponownie tzw. mały ruch pasażerski.
Okres likwidacji połączeń regularnych; port staje się lotniskiem sportowo-usługowym.
Lotnisko staje się ważnym węzłem w komunikacji lotniczej. Utrzymywane są regularne loty m.in. do Wrocławia, Warszawy, Krakowa, Gdańska; ruch pasażerski w Łodzi stanowi w tym okresie ponad 20% przewozów krajowych
Rozbudowa portu do celów wojskowych, budowa 1200- metrowego pasa startowego.
Uruchomienie regularnych połączeń do Poznania i Warszawy, następnie do Lwowa i Wilna.